Friday, August 28, 2009

Food!

yesterday,went to bazaar ramadhan plus pasar malam at bandar tun razak.
dgn ma ngan abah je.
seronok je cuci-cuci mate tgk juadah-juadah berbuke tuh.before that pegi balik hostel jap ambk tiee..mama nak ikut naek, tapi aku x kasi.buat menyusahkan die je.then lagi satu, dorm tuh aku rase bersepah yang amat.ade org ke takde ke same jee.so, bfore mama mbebel baik tak payah..pastu, aku naek.mamang betul pon bersepah.nasib baik..turun je, mama tanye x takut ke naek sorang-sorang, taklah.aku kate.memang dah biase dah..then dlm kereta, berkongsilah aku cerita pasal ade dorm yang kene ceroboh dgn pak guard yang x gune tuh.pastu cerita pasal kala jengking di dorm azyan.ishh.respond ma, "ni nak kene bagitaw ckgu nih.nnt ma cakap".alalala.


looo.sambung balik scene di bazaar ramadhan.
so,jln jalan larh sampai hujung gerai, satu ape pon ta beli lagi nih.window shopping dulu.pastu patah balik baru larh ktaorg singgah menyinggah.ahaha.
ok, ma beli nasi ayam 4 bungkus, ayam percik 2, air tebu 1, roti john 1 ,lauk pauk lagi, popia,soya, sup daging.terkejut aku, ma kate blanje nih je total dah 41 ringgit.ouh, dasyat btol..hah.the unlucky is hujan bukan maen lebat mase ktorg tgh ronde-ronde.habis basah lenjun ktorg.payung bawak.tapi bertelaku je dalam kereta tuh.ishh.then,nak buat cam ne kat, redah je larh hujan tuh.aku ni dah seksi daa.isshh bencinyeee.buat segan jah.
pastu balik rumah, terus je aku mandi.pastu rase macam nak demam sangat.sejuk.
we had the great 'bukak puase'.
lgstu yg best, acik asyik bagi macam2.3 pinggan huh.at the end, kte balas satu je.ahaha.ma kate besok baru die nak masak.

No comments:

Post a Comment

Followers