Friday, August 21, 2009

si amor !




19 August.


huh! hari ada exam silat untuk ke stage seterusnya.cuak habis ohh before tuh.brlatih kat depan lab comp dan kat bilik wuduk.bunga,jurus,tempur dan segala benda tuh.then,perform dengan zhafirah depan cikgu tuh(kak maniza). die nmpak sungguh ayu.tu belum bukak dier punye silat lagi.tengok muke rase macam tak caye je die terel silat.main untuk sukma lagi taw.oke.habis perform tuh,walau pun ade jgk larh salah sket2 tapi oke lah terkeluar jugak la aku punye bunyi hezzz tuh.alhamdulillah,aku lulus ujian tuh dengan markah cukup-cukup makan, 60%.


*mula masuk silat : 24 jun 2009
sebab sertai : try something new dalam bidang seni mempertahankan diri.
: saje nak sibukkan diri.
: tambah aktiviti membuang lemak dengan waktu yang tersusun di samping belajar seni ini.

pendapat : yes.silat untuk release tension.

masalah dihadapi pada peringkat awal : susah nak hafal step.tp lame-lame dah taw konsep.okey je.
rakan pesilat : okey.totally budak hostel..

guru : muke nmpk bengis tp suke buat lawak dan kenakan orang dan baik hati.

pengalaman pahit manis : cikgu pukul sbb salah pegang boxe tendang tuh.(apatah name btol die)
: lulus exam.

perancangan masa depan : aku telah berjaya mencuba dan merasa benda ini.aku akan teruskan silat nih
sampai tahun depan dan nak kumpul seberapa pencapaian yang boleh.aku tak akan
menjadikan silat sebagai bidang aku.buat mase sekarang aku rase senang dengan
silat nih tetapi tak rase minat sepenuhnya.






20 August 2009.

experience.smlam di AKSB. ade makan beradab pada jam 5- 7 pm.i managed for present and cake.
dibantu oleh fida, bdk jantan 2 org tuh.okey.even ade prob sket2 mule mule tuh then dapat diatasi dengan segera.

*lagu tuh mengingatkan aku segala kenangan di ASAT.
21 August 2009.

yeaaaaaahh! akhirnya balik jgk rumah huh. seronok.
hah! esok puasa.tak sabar rasenye nak sambut ramadhan dan malam nih pergi solat tarawih..nak banyakkan amalan.dunia ni dah tak lame dah.korang yang kat luar sane tuh, insaf2 lah diri tuh sket heh.
and seperti biase h/w pon banyak jugak.oral,sivic,physics,arabic.

oke

babye;D my si amor.




* silat vs zapin = zapin will win.

No comments:

Post a Comment

Followers