Wednesday, May 23, 2012

seeking good for the good

Assalamualaikum, my dear. only a short entri .
Saya bukan hamba Allah yg mempunyai ilmu yang tinggi ,
Saya juga tidak terlepas daripda melakukan dosa saban hari ,
Samaada saya sengaja atau saya tidak sedari ,
Semoga Allah menilai segala usaha dalam membaiki diri ,

Sekadar penkongsian ilmu , semoga berguna untuk kemudian hari .

Ukhuwah kerana Allah.

Here are some websites that i want to remind myself to read it everyday , seeking at least one knowledge one day and share it to others
 Semoga dapat menjadi bekalan dan pencen kubur saya kelak di negeri abadi.

langitillahi

ustaz pahrol mohd juoi

fatimah syarha

aisyah shakirah

Maria Elena

Beneficial videos :)

creative expressing da'wah

BRO Aiman Azlan

Fun da'wah

No comments:

Post a Comment

Followers